Każdy klient, który korzysta z przeglądów serwisowych według harmonogramów karty serwisowej, w naszym punkcie, objęty jest gwarantowaną naprawą serwisową Ecomax w ciagu 24H od dostarczenia odkurzacza i zdiagnozowania problemu oraz przyczyny jego powstania. Serwis 24H oferujemy urządzeniom centralnym we wszystkich opcjach długości gwarancji ( 3, 5, 7 i 10 lat )
- użytkownik ma prawo wymagać od firmy Ecomax naprawy urządzenia w 24H terminie tylko z kompletem dokumentów , tj. dowód zakupu , podpisana karta gwarancyjna oraz karta serwisowa urządzenia, regularnie wypełniana przez naszego serwisanta
- w przypadku nie korzystania z serwisów, klient nie traci gwarancji i korzysta z ustawowego terminu napraw gwarancyjnych
- w przypadku awarii powstałej nie po stronie urządzenia, serwis odpłatnie naprawi urządzenie, również w terminie 24H po otrzymaniu słownej lub pisemnej decyzji właściciela jednostki, o wybranym zakresie odpłatnych prac serwisowych dla urządzenia
- w przypadku napraw odpłatnych 24H nie oferujemy przelutowywania płytek sterujących i przezwajania silników, wszystkie naprawy są dokonywane tylko i wyłącznie z nowych podzespołów
Serwis door to door i warunki
- klient może odpłatnie skorzystać z naszej firmy kurierskiej ,
- w przypadku braku odpowiedniego opakowania do wysyłki klient może odpłatnie wypożyczyć opakowanie od nas ,
- nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe w transporcie poprzez złe spakowanie urządzenia.